Методичні рекомендації учням з метою їх підготовки та адаптації до умов ЗНО
 
      Тренуйся!
      Перед офіційним (змаганням, атестаційним) тестуванням варто виконувати якнайбільше опублікованих тестів – просто заради тренування. Не можна навчатися добре вирішувати тести, не виконуючи їх самих, підмінюючи цю практику іншими видами контролю й самоконтролю. Ці тренування не тільки призводять до знайомства з типовими конструкціями тестових завдань, але дають вам й інший досвід – самоспостереження й оптимальної саморегуляції під час тестування.
      Поспішайте!
     Тренуйтеся із секундоміром у руках. Порівнюйте час потрібний для виконання тестів. Обмежуйте його....
Детальніше:
 
 

Хочете навчитися підкорювати людей своєю харизмою?

Ми зібрали для вас поради, як це зробити!

     1. Робіть так, щоб ваші співрозмовники відчували себе найрозумнішими, чарівними і цікавими людьми.

     2. Поводьтеся так, щоб люди під час розмови відчували, що ви не думаєте ні про що інше.

     3. Думайте про приємне, щоб щиро посміхатися. 
Мозок часом не помічає різниці між реальністю і фантазіями, тому коли ви думаєте про щось приємне, ви реагуєте на це позитивно, а ваша усмішка виглядає щирою. Люди "читають" по обличчю всього за 17 мілісекунд, так що будь-який найменший прояв негативу буде легко помічено. Нещиру посмішку люди відчувають підсвідомо.

     4. Коли ви вітаєте когось, встаньте з крісла, щоб опинитися з ним приблизно одного зросту, а потискуючи руку, вийміть свою іншу руку з кишені.

     5. Будьте відмінним слухачем: робіть паузи і задавайте питання 
Джон Кеннеді був чудовим слухачем. Його співрозмовники вважали, що він "з ними" цілком і повністю. Зазвичай коли ми слухаємо, ми чекаємо закінчення репліки співрозмовника, щоб заговорити самим. Щоб показати, що ви уважно слухаєте, задавайте питання. Якщо насправді вам нецікаво, про що вам розповідають, приховати це буде вкрай непросто.

     6. Ретельно вибирайте місце за столом 
Вибір місця може сильно вплинути на результат перемовин. Коли люди сидять один навпроти одного, а стіл як би розділяє їх, вони частіше сперечаються, говорять уривчасто, використовують короткі речення. Якщо ви спочатку хочете уникнути конфронтації, сідайте поруч зі співрозмовником або під прямим кутом до нього.

     7. Зберігайте людяність 
Щоб стати лідером, не обов'язково володіти фізичною силою. Потрібно демонструвати сильні сторони особистості - інтелект, як Білл Гейтс, або доброту, як Далай-лама. Коли ви досягнете деякого рівня влади, ваша харизма виросте, але не можна забувати про людяність - інакше ви ризикуєте уславитися диктатором.

     8. Перемагайте "синдром самозванця" 
У 1978 році вчені університету штату Джорджія з'ясували, що від так званого "синдрому самозванця" страждають приблизно 70% людей. Він породжує невпевненість у собі: ви ніби чекаєте, що вас викриють. Це вкрай негативно впливає на харизму.

     9. Заздалегідь готуйтеся до великих подій 
Ви ніколи не пробіжите марафон без тренування і не зробите промову, заздалегідь не репетируючи. Також ви не зможете відчути себе сильним і впевненим у собі за помахом чарівної палички. Потрібно проводити "підготовчу" роботу. 
Якщо біг вас розслабляє, знайдіть час, щоб побігати. Або просто послухайте гарну музику перед важливою зустріччю. Переконайтеся, що у списку відтворення є пісні, які вам подобаються і надають впевненості.

                                                                                                           18 СОВЕТОВ ОТ ВЕДУЩЕГО ПСИХОЛОГА, КОТОРЫЕ СОРИЕНТИРУЮТ ВАС В ЖИЗНИ

                                 Каждый день мы подвергаемся агрессивному воздействию окружающей нас среды. Это и работа, где начальник все время угрожает и унижает, и семья, где постоянно есть какие-то проблемы. Психолог Михаил Литвак долгое время лечил своих пациентов, страдающих от неврозов, медикаментозно. Но он не был доволен результатами своей работы и поэтому начал углубляться в проблему. В результате он пришел к методу психологического айкидо, которое учит противостоять суровым будням. Суть данной концепции в том, что человек должен научиться разбираться не только в людях, но и в себе. Вот 18 советов от Михаила Литвака, которые помогут вам сориентироваться в жизни.

123456789

 

 

                       Посібник "Технології розвитку критичного мислення учнів"

 

Переважна більшість педагогів прагне змінити практику своєї роботи, аби сприяти активному навчанню учнів і розвитку в них критичного мислення. Вони хочуть, щоб учні не просто запам’ятовували навчальний матеріал, а й запитували, досліджували, творили, вирішували, інтерпретували та дебатували за його змістом.

Таке навчання сьогодні вважається "найкращою практикою". Дослідження показують, що саме на активних заняттях - якщо їх орієнтовано на досягнення конкретних цілей і добре організовано - учні засвоюють матеріал найбільш повно і з користю для себе. Фраза "найбільш повно і з користю для себе" означає, що учні думають про те, що вони вивчають, застосовують це в ситуаціях реального життя або для подальшого навчання та можуть продовжувати навчатися самостійно.

Навчання, результати якого можна використовувати, причому протягом значного часу, - це набагато ефективніший̆ шлях використання часу, ресурсів педагога й суспільства, аніж навчання, що залишає учнів пасивними, стомлює вчителя одноманітністю і результати якого швидко забуваються, оскільки вони не розвиваються та не використовуються на практиці.

Посібник "Технології розвитку критичного мислення учнів" присвячено практиці живого викладання, наслідком якого є активне навчання та критичне мислення. У ньому демонструється та пояснюється ціла низка добре організованих стратегій̆ роботи вчителя, які сприяють активному навчанню учнів і створюють умови для цього.